Moduł zamówień w programie LoMag

Zarządzanie ofertą i zamówieniami przyczynia się do sprawnego działania magazynu, dlatego zawarty w programie LoMag moduł zamówień, w prosty sposób umożliwia wykonywanie takich działań. Dzięki modułowi użytkownicy mają możliwość tworzenia określonych dokumentów, typu oferta, zamówienie do dostawcy, zamówienie od klienta. Dokumenty te nie zmieniają stanów magazynowych, jednak na ich podstawie można automatycznie tworzyć ruchy magazynowe. Program LoMag pozwala przygotowywać dokumenty na kilka sposobów, w tym przy wykorzystaniu czytelnego interfejsu i skrótów klawiszowych.

Dokuemnt zamówienia

Jednym z podstawowych dokumentów, który wykorzystuje się podczas przygotowywania zamówienia towarów u dostawcy jest dokument zamówienie do dostawcy. Oprogramowanie LoMag umożliwia tworzenie tego dokumenty wraz z możliwością wprowadzenia wszystkich niezbędnych informacji, istotnych w procesie zamawiania, takich jak dane kontrahenta, ceny towarów czy stawka VAT. Pozwala również wprowadzać nowe towary, jak również wcześniej wprowadzone do programu.

Kolejnym dokumentem, dostępnym w tym module, jest zamówienie od odbiorcy. Ma on na celu przygotowanie formalnego dokumentu, który określa złożone przez klienta zamówienie na określone produkty lub usługi. Podobnie jak w przypadku zamówienia do dostawcy, program LoMag umożliwia wprowadzenie takich danych, jak np. informacje o kontrahencie, ale również, w tym przypadku narzut towaru. Dodatkowo dokument możemy wykorzystać w dalszej pracy, generując z niego wydanie z magazynu. Opcja ta jednak jest dostępna w przypadku integracji z modułem magazynu.

Przygotowanie oferty cenowej

Moduł zamówień pozwala również przygotowywać ofertę cenową, za pomocą której przedstawiane są oficjalne ceny produktów i usług. Dostępny w programie edytor szablonów pozwala nam dostosować wygląd oferty do indywidualnych preferencji i wprowadzić dane, takie jak warunki sprzedaży czy współpraca. Oferta wykorzystywana jest także do generowania dokumentu od odbiorcy i w dalszej kolejności zamówienia od odbiorcy.

Kontakt sprzedaż, zamówienia, płatności, współpraca

Wykładowa 17a, 51-520 Wrocław

Konto bankowe:
PRE Bank S.A. mBank
17 1140 2004 0000 3302 3485 8056

Jesteśmy płatnikiem VAT EU
Świadczymy usługi informatyczne na terenie Unii Europejskiej

Sprzedaż, zamówienia, płatności, współpraca:

E-Mail: info@longint.pl
Telefon: (71) 346 90 23